PERHATIAN !

Rahsia Khasiat Buah Kemiri Untuk Rambut Dan Jambang Sejak Turun Temurun.

Ramai orang sudah mengetahui manfaat minyak kemiri untuk kesihatan rambut. Ya, manfaat minyak kemiri untuk rambut memang sangat banyak,  kandungan bahan ini memang baik untuk kulit rambut dan jambang sejak turun temurun.

ANDA ADA MASALAH DI BAWAH?

BOTAK DAN RAMBUT GUGUR
KELEMUMUR & KULIT KEPALA KERING
NAK LEBATKAN MISAI DAN JAMBANG

Anda Boleh Guna Petua Buah Kemiri Ini

#1 – Menumbuhkan rambut atau jambang

Manfaat minyak kemiri untuk rambut juga dapat dirasakan oleh mereka yang mengalami rambut gugur atau botak.

Ini kerana, minyak kemiri memiliki sifat mencegah rambut gugur, botak dan melebatkan jambang jika disapu pada bahagian muka.

#2 – Menguatkan rambut

Manfaat minyak kemiri untuk rambut ini memiliki kandungan asam linoleic, yang memang mampu melapisi, menutrisi, serta melembapkan rambut, bahkan memperbaiki rambut yang bercabang.

#3 – Mengatasi gejala psoriasis

Ketika kulit kepala kering, berbagai masalah kulit dapat terjadi. Salah satunya adalah psoriasis yang dimulai dengan munculnya kulit bersisik, gatal, dan rambut gugur.

Untuk mengatasi ini, kita setidaknya perlu pelembap kulit kepala yang sekaligus dapat meringankan peradangan dan gatal.

Buah Kemiri tidak boleh digunakan mentah-mentah kerana beracun.

Kemiri harus diolah (dimasak atau dijadikan minyak) terlebih dahulu agar manusia dapat merasakan manfaatnya.

Misalnya untuk mengurangkan asma, penyakit pencernaan, hingga menguatkan rambut.

Kan lebih mudah dengan….

Balm & Shampoo Lespettua

Formulasi Buah Kemiri Turun Temurun

FUNGSI BALM

Khas untuk melebatkan rambut, botak, jarang, nipis dan yang nak lebatkan jambang dan misai.

FUNGSI SHAMPOO

Khas untuk merawat rambut gugur, kulit kepala berminyak, kering, uban dan kelemumur.

KELEBIHAN PRODUK

Produk berasaskan buah kemiri dan 100% organik tanpa campuran bahan kimia lain.

DIIKTIRAF KKM

Tak perlu risau lagi kerana produk ini LULUS KKM (NOT190504483K) dan selamat digunakan !

 Masalah ini akan lebih teruk lagi jika anda biarkan terlalu lama tanpa pengjagaan yang betul.

Selepas itu, anda terpaksa keluarkan beribu ringgit untuk kembalikan rambut atau jambang anda.

“BUANG EGO ANDA, JOM ATASI SEKARANG !”

Anda mesti usaha merawatnya

Sampai bila masalah RAMBUT ini nak menghantui hidup anda?

Siapa lagi nak ubah PENAMPILAN anda, jika bukan diri sendiri?

Jom Kita Lihat Apa Kata Mereka…

PERHATIAN ! Jangan cepat berputus asa. Gunakan produk secara berterusan sehingga habis.

Jika anda menggunakan 2-3 kali je dan berharap kesan yang sekelip mata, memang tak menjadi !

“Aku dah pakai dah produk ni, tak berkesan pun”.. 

Itu antara keluhan mereka yang hanya menggunakan produk ini ‘sekerat jalan’. 

Sedangkan mereka yang telah berjaya adalah mereka yang SABAR dalam sesuatu PERUBAHAN.

Antara Produk Lespettua Yang Di Hantar Pada Setiap Hari !

Bayangkan… Rambut yang anda hilang selama ni boleh tumbuh kembali dan anda kelihatan lebih hensem bila berjambang…

0
Pengguna Lespettua Sejak 2018

Apa Kata Mereka…?

Rambut Makin Lebat
Rambut Gugur Berkurangan
Lebatkan Jambang

Berapa Harganya?

BALM
RM90
RM 80
  • Lebatkan Rambut Nipis & Jarang
  • Lebatkan Misai & Jambang
  • Sebotol 50gram Tahan Sebulan
  • Percuma Penghantaran Seluruh Malaysia
BERKESAN
SHAMPOO
RM80
RM 70
  • Rawatan Rambut Gugur & Kelemumur
  • Rawatan Kulit Kepala Kering & Gatal
  • Sebotol 250ml Tahan Sebulan
  • Percuma Penghantaran Seluruh Malaysia
TERBAIK
BALM & SHAMPOO
RM150
RM 130
  • Set Lengkap Rawatan Rambut
  • Lebatkan Misai & Jambang
  • Lebih Murah & Jimat
  • Percuma Penghantaran Seluruh Malaysia
SET COMBO

Anda risau duit dah bayar tapi barang tak sampai?

Tak perlu risau sebab anda tak perlu bayar dulu. Anda order sekarang, barang dah sampai nanti baru bayar pada abang posmen. Amacam? Tak rugi kan?

SOALAN LAZIM

Paling cepat kesan seawal 1 minggu pertama dan paling lambat 2 bulan. Bergantung kepada jenis kulit.

Ya, Balm dan Shampoo sesuai untuk semua jenis kulit. Namun, untuk pertumbuhan rambut tidak berkesan untuk kulit berparut.

Balm – Sapu pada kulit kepala atau jambang dan gosok selama 2-3 minit. Sapu 2 kali sehari selepas mandi.

Shampoo – Guna waktu mandi sekurang-kurangnya 3 kali seminggu.

Tiada. Balm dan shampoo diperbuat daripada 100% organik buah kemiri dan LULUS KKM.

Tiada. Namun 95% pelanggan telah berjaya kami bantu.

Untuk lebih cepat berkesan anda dinasihatkan supaya berhenti makan makanan pedas, gunakan helmet, topi atau songkok yang bercuci dan elakkan bertukar-tukar produk.

Semua peringkat umur, lelaki dan perempuan.

Tidak digalakkan untuk mereka yang mengalami masalah kulit yang kronik.