Cash On Delivery + FREE Shipping

PERHATIAN : Khas Untuk Mereka Yang Mengalami Masalah Rambut. Anda WAJIB Baca Ini !

TERBONGKAR !

Rahsia Rawatan Rambut Sejak Turun Temurun

Kemiri berasal dari tumbuhan yang bernama Aleurites moluccana. Tumbuhan dari Hawaii ini diambil bijinya untuk dimanfaatkan menjadi minyak. Minyak kemiri sudah lama dijadikan petua tradisional untuk kesihatan.

Selain digunakan dalam bahan masakan, buah kemiri juga boleh digunakan untuk menyubur, melebatkan rambut dan jambang khususnya pada mereka yang mengalami masalah rambut gugur, botak dan kelemumur. Ianya perlu diolah oleh pakar kerana buah kemiri mempunyai racun jika tidak diproses dengan betul.

Sekarang lebih mudah dengan Lespettua, iaitu warisan turun temurun daripada formulasi kemiri yang digunakan khas untuk rawatan rambut. Ianya 100% bersifat organik, sesuai untuk semua jenis kulit. Cara amalan ini telah lama di praktikkan secara tradisional dan kini diolah semula untuk kegunakan setiap generasi.

Lespettua Sangat Membantu !

Kenali Masalah Anda !

Kenapa Lespettua Menjadi Pilihan?

Lulus KKM

Lespettua telah diiktiraf dan berdaftar dengan KKM sebagai produk organik. Ianya 100% selamat diamalkan.

Tiada Kesan Sampingan

Lespettua diformulasikan oleh pakar yang mempunyai pengalaman 25 tahun dalam membuat produk

Berkesan

Lespettua telah 4 tahun berada di pasaran dan membantu ribuan pengguna yang mengalami masalah rambut.

Herba Tradisional

Lespettua adalah warisan turun temurun daripada kemiri khas untuk rambut. 100% buatan herba tradisional.

Antara Respon Selepas Mengggunakan Lespettua

Rambut Makin Lebat
Rambut Gugur Berkurangan
Lebatkan Jambang

Disclimer : Testimoni ini adalah testimoni sebenar, namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

Masalah ini akan lebih teruk lagi jika ianya dibiarkan terlalu lama tanpa langkah pencegahan awal.
Selepas itu, anda terpaksa keluarkan ribuan ringgit untuk mengatasinya yang dah semakin serius.

“BUANG EGO ANDA, JOM ATASI SEKARANG !”

Diiktiraf Dan Selamat Untuk Digunakan

Tahukah anda bahawa 1 kg buah kemiri hanya dapat secawan je minyak. Nak dapatkannya memang leceh dan proses yang sangat rumit.

Sekarang hanya perlu dapatkan Lespettua je.

X Tak Perlu Tumbuk

X Tak Perlu Rebus

X Tak Perlu Masak

Petua Amalan Turun Temurun

Disclimer : Testimoni ini adalah testimoni sebenar, namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

Boleh Digunakan Oleh Lelaki Dan Wanita !

PERHATIAN ! Jangan cepat berputus asa, gunakan produk secara berterusan sehingga habis. Jika anda menggunakan 2 hingga 3 kali je dan harapkan kesan yang sekelip mata, memang tak menjadi !

“Aku dah pakai produk ni, tak berkesan pun…”

Itu antara keluhan mereka yang hanya menggunakan produk ini “sekerat jalan”, sedangkan mereka telah berjaya adalah orang yang SABAR dalam sesuatu PERUBAHAN.

4 LANGKAH CARA GUNA LESPETTUA

#1 - Syampu Rambut

Syampu rambut sampai berbuih dan gosok serta ratakan ke seluruh bahagian kepala

#2 - Bilas Syampu

Bilas syampu selepas 5 minit dan amalkan 3 kali seminggu untuk kesan terbaik dan efektif

#3 - Sapu Balm

Sapu dan calit balm di kawasan yang bermasalah atau bahagian yang dikendaki. Amalkan setiap hari waktu pagi dan malam.

#4 - Ratakan Balm

Ratakan dan gosok 2 hingga 3 minit di bahagian bermasalah. Mudah kan?

Inilah Masanya Untuk Anda Mengubah Penampilan Diri. Jika Bukan Sekarang Bila Lagi?

hARGA PROMOSI !

set vvip

3 SET BALM & SHAMPOO

RM360

RM510

(JIMAT RM150)

set jimat

2 SET BALM & SHAMPOO

RM250

RM340

(JIMAT RM90)

set combo

1 SET BALM & SHAMPOo

RM130

RM170

(JIMAT RM40)

Jaminan Pulangan Wang

Kami sangat yakin produk Lespettua mampu membantu pertumbuhan rambut baru untuk anda. Inilah masanya untuk anda melakukan perubahan terhadap penampilan diri. Oleh sebab itu, kami menjamin wang anda dikembalikan 100% tanpa soal sekiranya produk ini tidak dapat membantu anda selepas menggunakan SET VVIP

Anda risau duit dah bayar tapi barang tak sampai?

Tak perlu risau sebab anda tak perlu bayar dulu.

Anda order sekarang, barang dah sampai nanti baru bayar pada abang posmen.

Amacam? Tak rugi kan?

soalan lazim

Paling cepat kesan seawal 1 minggu pertama dan paling lambat 2 bulan. Bergantung kepada jenis kulit.

Ya, sesuai untuk semua jenis kulit kecuali kulit yang berparut.

Balm – Sapu pada tempat bermasalah 2 kali sehari

Shampoo – Guna sekurang-kurangnya 3 kali seminggu.

Paling cepat kesan seawal 1 minggu pertama dan paling lambat 2 bulan. Bergantung kepada jenis kulit.

Ya, Ada. Jaminan pulangan wang hanya untuk Set VVIP sahaja.

Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini

PERTANYAAN LAIN :