PERHATIAN : Khas untuk mereka yang mengalami masalah rambut dan jambang. Ini berita baik untuk anda !

TERBONGKAR !

RAHSIA RAWATAN RAMBUT SEJAK TURUN TEMURUN

Bagaimana Lespettua Boleh Bantu Anda?

Tekan “KLIK SINI UNTUK ORDER” dan pilih SET VVIP jika nak hasil macam Firdaus Halidi

Anda Ada Masalah Seperti Ini?

#1 - Jambang Tak Lebat

Setiap lelaki mempunyai hormon yang berbeza. Namun, itu bukanlah alasan yang kukuh bahawa anda tidak boleh menumbuhkan jambang atau misai.

#2 - Rambut Botak Dan Nipis

Masalah ini sering dikaitkan dengan keturunan. Namun begitu, ada juga sesetengah orang berlaku disebabkan oleh faktor pemakanan, keadaan sekeliling dan salah penggunaan produk.

#3 - Kelemumur Dan Kulit Kering

Ya, kelemumur dan kulit kepala kering ini jika tidak dicegah lebih awal akan mengakibatkan rambut bertambah rosak dan menjadi gugur. Ianya boleh mengganggu kekuatan pada rambut.

Jom Kami Bantu Anda !

Sekarang, tak perlu lagi nak tanam rambut mahal-mahal. Guna je petua sejak temurun temurun menggunakan buah kemiri.

Petua ini telah lama digunakan secara tradisional, lebih selamat dan tiada kesan sampingan. Sebab tu, orang dulu-dulu jarang sangat kita lihat mengalami masalah rambut !

Kemiri berasal dari tumbuhan yang bernama Aleurites moluccana. Tumbuhan dari Hawaii ini diambil bijinya untuk dimanfaatkan menjadi minyak. Minyak kemiri sudah lama dijadikan petua tradisional untuk kesihatan.

Selain digunakan dalam bahan masakan, buah kemiri juga boleh digunakan untuk menyubur, melebatkan rambut dan jambang khususnya pada mereka yang mengalami masalah rambut gugur, botak dan kelemumur. Ianya perlu diolah oleh pakar kerana buah kemiri mempunyai racun jika tidak diproses dengan betul.

Kan Lebih Mudah Dengan…

Formulasi Buah Kemiri Sejak Turun Temurun

Kelebihan Lespettua

+ Melebatkan rambut

+ Mengurangkan keguguran rambut

+ Merawat masalah rambut secara berperingkat

+ Mengurangkan kelemumur dan gatal kulit kepala

+ Melambatkan proses uban

+ Menyingkirkan folikel tersumbat untuk pertumbuhan rambut

+ Melebatkan pertumbuhan bulu jambang

Apa Kata Mereka…?

Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.
0
Pengguna Lespettua Sejak 2018

Lulus KKM !

Sampai bila anda nak tunggu untuk ubah penampilan diri, jika bukan sekarang !

Jangan nanti bila dah bertambah serius anda terpaksa habis beribu-ribu ringgit untuk mengatasinya.

Ayuh.. Inilah masanya !

X Tak perlu tanam

X Tak perlu supplement

X Tak perlu pembedahan

Apa Kata Mereka…?

Rambut Makin Lebat
Rambut Gugur Berkurangan
Lebatkan Jambang
Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

PERHATIAN ! Jangan cepat berputus asa, gunakan produk secara berterusan sehingga habis. Jika anda menggunakan 2 hingga 3 kali je dan harapkan kesan yang sekelip mata, memang tak menjadi !

“Aku dah pakai produk ni, tak berkesan pun…”

Itu antara keluhan mereka yang hanya menggunakan produk ini “sekerat jalan”, sedangkan mereka telah berjaya adalah orang yang SABAR dalam sesuatu PERUBAHAN.

4 LANGKAH CARA GUNA LESPETTUA

#1 - Syampu Rambut

Syampu rambut sampai berbuih dan gosok serta ratakan ke seluruh bahagian kepala

#2 - Bilas Syampu

Bilas syampu selepas 5 minit dan amalkan 3 kali seminggu untuk kesan terbaik dan efektif

#3 - Sapu Balm

Sapu dan calit balm di kawasan yang bermasalah atau bahagian yang dikendaki. Amalkan setiap hari waktu pagi dan malam.

#4 - Ratakan Balm

Ratakan dan gosok 2 hingga 3 minit di bahagian bermasalah. Mudah kan?

Berapa Harganya?

sET vvip
4 SET BALM & SYAMPU
RM799
RM 490
  • Mengatasi Masalah Rambut & Jambang
  • Rawatan Terbaik & Berkesan
  • Percuma Penghantaran Seluruh Malaysia
  • Percuma Gel Tahan Lama Bernilai RM100
  • Percuma Sejadah Gebu Bernilai RM65
  • Jaminan Pulangan Wang
Berbaloi
Set Jimat
2 SET BALM & SYAMPU
RM399
RM 250
  • Mengatasi Masalah Rambut & Jambang
  • Rawatan Selama 6 Bulan
  • Percuma Penghantaran Seluruh Malaysia
  • Percuma Gel Tahan Lama bernilai RM100
  • Percuma Sejadah Gebu Bernilai RM85
  • Jaminan Pulangan Wang
TERBAIK
Set Combo
1 SET BALM & SYAMPU
RM199
RM 130
  • Mengatasi Masalah Rambut & Jambang
  • Penggunaan Selama 3 Bulan
  • Percuma Penghantaran Seluruh Malaysia
  • Percuma Gel Tahan Lama Bernilai RM100
  • Percuma Sejadah Gebu Bernilai RM85
  • Jaminan Pulangan Wang
BERKESAN

Anda risau duit dah bayar tapi barang tak sampai?

Tak perlu risau sebab anda tak perlu bayar dulu.

Anda order sekarang, barang dah sampai nanti baru bayar pada abang posmen.

Amacam? Tak rugi kan?

SOALAN LAZIM

Paling cepat kesan seawal 1 minggu pertama dan paling lambat 2 bulan. Bergantung kepada jenis kulit.

Ya, Balm dan Shampoo sesuai untuk semua jenis kulit. Namun, untuk pertumbuhan rambut tidak berkesan untuk kulit berparut.

Balm – Sapu pada kulit kepala atau jambang dan gosok selama 2-3 minit. Sapu 2 kali sehari selepas mandi.

Shampoo – Guna waktu mandi sekurang-kurangnya 3 kali seminggu.

Tiada. Balm dan shampoo diperbuat daripada 100% organik buah kemiri dan LULUS KKM.

Ada, jaminan pulangan wang jika tak berkesan selepas penggunaan Set VVIP. Namun 95% pelanggan telah berjaya kami bantu.

Untuk lebih cepat berkesan anda dinasihatkan supaya berhenti makan makanan pedas, gunakan helmet, topi atau songkok yang bercuci dan elakkan bertukar-tukar produk.

Semua peringkat umur, lelaki dan perempuan.

Tidak digalakkan untuk mereka yang mengalami masalah kulit yang kronik.

Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini

PERTANYAAN LAIN :

No Telefon/Whatsapp : 0107953414