Khas Untuk Atasi

Lespettua di formulasikan daripada buah kemiri. Ianya adalah salah satu petua yang digunakan secara tradisional untuk menumbuhkan serta menguatkan rambut.

Ya, manfaat minyak kemiri untuk rambut memang sangat banyak,  kandungan bahan ini memang baik untuk kulit rambut dan jambang sejak turun temurun.

Apa Lespettua Boleh Bantu Anda?

#1 - Menumbuhkan Rambut & Jambang

Balm dan Shampoo kemiri membantu menghasilkan anak-anak rambut baru serta mempercepatkan pertumbuhan jambang di bahagian muka.

#2 - Menguatkan Rambut

Rambut yang sihat bermula daripada akar rambut. Justeru, amat penting akar rambut perlu kukuh untuk menghasilkan rambut yang kuat. Disini adalah bahagian yang paling penting perlu diambil perhatian.

#3 - Mengatasi Gelaja Psorisis

Ramuan yang terdapat pada lespettua juga akan menghindarkan rambut daripada terdedah kepada kelemumur dan kulit kepala kering. Jika dibiarkan, kulit kepala akan menjadi gatal.

FUNGSI BALM KEMIRI

Khas untuk melebatkan rambut, botak, jarang, nipis dan yang nak lebatkan jambang dan misai.

FUNGSI SHAMPOO KEMIRI

Khas untuk merawat rambut gugur, kulit kepala berminyak, kering, uban dan kelemumur.

KELEBIHAN PRODUK

Produk berasaskan buah kemiri dan 100% organik tanpa campuran bahan kimia lain.

DIIKTIRAF KKM

Tak perlu risau lagi kerana produk ini LULUS KKM (NOT190504483K) dan selamat digunakan !

Apa Kata Mereka…?

Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

PERHATIAN ! Jangan cepat berputus asa. Gunakan produk secara berterusan sehingga habis.

Jika anda menggunakan 2-3 kali je dan berharap kesan yang sekelip mata, memang tak menjadi !

“Aku dah pakai dah produk ni, tak berkesan pun”.. 

Itu antara keluhan mereka yang hanya menggunakan produk ini ‘sekerat jalan’. 

Sedangkan mereka yang telah berjaya adalah mereka yang SABAR dalam sesuatu PERUBAHAN.

0
Pengguna Lespettua Sejak 2018

Apa Kata Mereka…?

Rambut Makin Lebat
Rambut Gugur Berkurangan
Lebatkan Jambang
Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

Dah guna macam-macam produk tapi tak berkesan?

Kami jamin PULANGAN WANG jika tak berkesan selepas menggunakan 3 Set Combo

Berapa Harganya?

BALM
RM90
RM 80
  • Lebatkan Rambut Nipis & Jarang
  • Lebatkan Misai & Jambang
  • Sebotol 50gram Tahan Sebulan
  • Percuma Penghantaran Seluruh Malaysia
BERKESAN
SHAMPOO
RM80
RM 70
  • Rawatan Rambut Gugur & Kelemumur
  • Rawatan Kulit Kepala Kering & Gatal
  • Sebotol 250ml Tahan Sebulan
  • Percuma Penghantaran Seluruh Malaysia
TERBAIK
BALM & SHAMPOO
RM150
RM 130
  • Set Lengkap Rawatan Rambut
  • Lebatkan Misai & Jambang
  • Lebih Murah & Jimat
  • Percuma Penghantaran Seluruh Malaysia
SET COMBO

Anda risau duit dah bayar tapi barang tak sampai?

Tak perlu risau sebab anda tak perlu bayar dulu. Anda order sekarang, barang dah sampai nanti baru bayar pada abang posmen. Amacam? Tak rugi kan?

SOALAN LAZIM

Paling cepat kesan seawal 1 minggu pertama dan paling lambat 2 bulan. Bergantung kepada jenis kulit.

Ya, Balm dan Shampoo sesuai untuk semua jenis kulit. Namun, untuk pertumbuhan rambut tidak berkesan untuk kulit berparut.

Balm – Sapu pada kulit kepala atau jambang dan gosok selama 2-3 minit. Sapu 2 kali sehari selepas mandi.

Shampoo – Guna waktu mandi sekurang-kurangnya 3 kali seminggu.

Tiada. Balm dan shampoo diperbuat daripada 100% organik buah kemiri dan LULUS KKM.

Tiada. Namun 95% pelanggan telah berjaya kami bantu.

Untuk lebih cepat berkesan anda dinasihatkan supaya berhenti makan makanan pedas, gunakan helmet, topi atau songkok yang bercuci dan elakkan bertukar-tukar produk.

Semua peringkat umur, lelaki dan perempuan.

Tidak digalakkan untuk mereka yang mengalami masalah kulit yang kronik.

Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini