PERHATIAN !

Rahsia Kehebatan Durian Belanda Yang Masih Ramai Tahu !

Durian Belanda sememangnya mempunyai banyak khasiat dalam dunia perubatan. Khasiat durian belanda boleh didapati daripada buah, biji, akar dan juga daunnya.

Dalam perubatan tradisional, buah durian belanda dipercayai boleh mengubati sakit sendi, cirit-birit, demam, malaria, parasit, sakit-sakit otot, ruam kulit dan cacing dan untuk meningkatkan susu ibu selepas bersalin.

Daunnya pula dipercayai boleh merawat kencing manis, sakit kepala, insomnia dan sistitis.

ANDA MENGALAMI MASALAH DI BAWAH?

Kebas-kebas/Kolesterol
Darah Tinggi
Kencing Manis

Anda Boleh Gunakan 3 Petua Durian Belanda ini

#1 – Kebas-kebas/Kolesterol

Sediakan 10 helai daun durian belanda yang betul-betul matang. Kalau boleh yang berwarna hijau pekat. Cuci bersih dan rebus bersama 2 gelas air. Bila air rebusan tinggal 1 gelas, saring dan minum 2 kali sehari.

#2 – Darah Tinggi

Rebus air rebusan daripada daun durian belanda hingga mendidih. Minum sekurang-kurangnya segelas air rebusan daun durian belanda sebelum tidur setiap hari.

#3 – Kencing Manis

Sediakan 20 helai daun durian belanda kemudian direbus bersama 5 gelas air. Biarkan air rebusan sehingga tinggal 3 gelas sahaja. Saring dan minum 3/4 gelas air rebusan tersebut sekali sehari hingga gula stabil.

Kan ada yang lebih mudah….

Formulasi Khasiat Durian Belanda Sebenar….

Lulus KKM

Produk Jus Graveen telah diiktiraf dan berdaftar dengan KKM. Ianya 100% selamat kerana diperbuat sepenuhnya daripada herba.

Tiada Kesan Sampingan

Produk Jus Graveen diformulasikan oleh pakar yang mempunyai pengalaman 25 tahun dalam membuat produk.

Berkesan

Kaedah Bioteknologi yang digunakan dalam pembuatan produk Jus Graveen merawat terus masalah 3 Serangkai.

Ribuan Pengguna

Sudah berbelas ribu pelanggan yang telah menggunakan Jus Graveen dan 95% daripadanya telah berpuas hati.

Masalah ini akan lebih teruk lagi jika ianya dibiarkan terlalu lama tanpa langkah pencegahan awal.

Selepas itu, anda terpaksa keluarkan ribuan ringgit untuk merawat penyakit yang dah semakin serius.

“BUANG EGO ANDA, JOM ATASI SEKARANG !”

Anda mesti usaha mencari penawarnya

Sampai bila masalah ‘3 SERANGKAI’ ini nak menghantui hidup anda?

Bila lagi nak kembali sihat, jika bukan sekarang?

Apa Kata Mereka?

Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

Jus Graveen ini di formulasikan daripada buah dan daun durian belanda, seperti yang kita tahu mempunyai khasiat 1001 kali ganda lebih baik daripada kimoterapi.

Ditambah pula dengan 9 jenis khasiat herba lain seperti daun bidara, guarana, madu lebah, goji, halia, buah tinn, zaitun, manggis dan kurma untuk memperkuatkan lagi khasiatnya.

Makanan tambahan ini sangat baik dalam keperluan tubuh menjadikan antibodi lebih kuat dalam langkah pencegahan sesuatu penyakit.

Antara Produk Jus Graveen Yang Di Hantar Pada Setiap Hari !

Bayangkan… Anda dapat kembalikan kesihatan anda macam dulu-dulu. Hanya perlu amalkan petua turun temurun ni je…

0
Pengguna Jus Graveen Sejak 2018

Apa Kata Mereka?

Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

PENGKELASAN PRODUK OLEH KKM

Tak perlu risau lagi sebab Jus Graveen telah pun dapat kelulusan daripada KKM. Produk ini SELAMAT untuk di amalkan.

Berapa Harganya?

1 BOTOL

Jus Graveen
RM100
RM 50
  • Percuma Penghantaran
SET SINGLE

2 BOTOL

Jus Graveen
RM200
RM 90
  • Percuma Penghantaran
  • Percuma baucer bernilai RM5
SET KAPEL

3 BOTOL

Jus Graveen
RM300
RM 130
  • Percuma Penghantaran
  • Percuma baucer bernilai RM10
  • Penggunaan selama sebulan
SET COMBO

Anda risau duit dah bayar tapi barang tak sampai?

Tak perlu risau sebab anda tak perlu bayar dulu. Anda order sekarang, barang dah sampai nanti baru bayar pada abang posmen. Amacam? Tak rugi kan?

Soalan Lazim

Hanya 2 sudu pagi dan 2 sudu malam setiap hari sebelum makan.

Tak perlu bancuh dengan air.

Sebotol berisipadu 250ml.

3 botol untuk penggunaan selama sebulan.

Paling cepat adalah 1 hingga 3 botol pertama. Bergantung kepada antibodi individu.

Lelaki,wanita dan kanak-kanak berumur 6 tahun ke atas.

Tidak digalakkan untuk wanita mengandung.

Tiada. Jus Graveen telah dapat kelulusan daripada KKM sebagai pengkelasan makanan tambahan.

Namun, sesetengah orang akan mengalami kerap buang air besar atau berpeluh. Ini kerana kandungan jus baru nak serasi dengan tubuh. Pengalaman ini biasanya pada minggu pertama sahaja.

Boleh. Anda perlu jarakkan 1 jam Jus Graveen ini dengan ubatan lain.

Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini